Voor alle bestellingen binnen Nederland en België maken wij gebruik van de diensten van PostNL, tenzij het een product betreft dat zeer kwetsbaar is of vanwege de afmeting. Zo word bijvoorbeeld een volwassen Giraf ,Pandabeer, of Alpaca altijd door Hansacreation zelf bezorgt.
Het verzendadres kun je tijdens het afrekenen aanpassen.
Levertijd is 1 dag mits voor 12:00 u. besteld. Als de koerier vertraging heeft, dan kun je dit controleren via de Track en Trace code die je van de koerier zult ontvangen zodra jouw bestelling bij ons is afgehaald.
Nadat uw order is verzonden, ontvangt u hier per email een bericht over. Raadpleeg de trackinglink in deze email voor actuele informatie omtrent de levering van uw pakket.
Het is mogelijk uw pakket direct naar een PostNL pakketpunt zoals een postkantoor of supermarkt te sturen. Kies in het bestelproces, na het invullen van uw factuuradres, voor de optie ‘Ophalen bij PostNL locatie’ en selecteer het gewenste pakketpunt.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Indien het artikel onverhoopt niet datgene is wat je ervan had verwacht, dan kun je dat altijd retour zenden, je krijgt direct het volledige aankoop bedrag exclusief verzendkosten teruggestort nadat wij het ontvangen hebben, ervan uitgaande dat er geen afgeknipte labels of andere gebruikssporen aanwezig zijn.
Je kunt het artikel dus makkelijk terugsturen via een winkel met een pakket bezorgagentschap die jou het beste past.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hansacreation niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het afleverpunt altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Je kunt artikelen retourneren: binnen 14 dagen na levering, dan wel binnen 14 dagen na herroeping. Retourneer het artikel compleet en in de originele verpakking, nadat je het herroepingsformulier hebt ingevuld en gemaild. Voor artikelen die gebruikt zijn, mogen wij waardevermindering tot 100% in rekening brengen.
De kosten voor retourneren voor eigen rekening, echter als je in plaats van een terugbetaling van het geretourneerde product een tegoedbon aanvaardt – op voorwaarde dat het de eerste keer is dat je iets retourneert – dan zullen wij aan je tegoedbon een bedrag toevoegen dat gelijk is aan de verzendkosten zoals wij die op de site hanteren.
Als je een vraag hebt over producten dan kun je een mail sturen info@hansacreation.nl
We zullen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling nemen, en streven naar een reactie binnen 24 uur. (op werkdagen van 9:00 – 17:00)
Als je een klacht wilt melden over producten of onze dienstverlening dan kun je een mail sturen naar info@hansacreation.nl
De Europese commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die je kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr//nl/online-dispute-resolution-odr
HANSACREATION neemt vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.